Zavalily Vás volné komentáře v průzkumech a 360° zpětných vazbách? Analyzujte je pomocí nástrojů pro Big Data

Využijte nástroje pro strojovou analýzu volných komentářů v zaměstnaneckých průzkumech či 360° zpětných vazbách a okamžitě budete mít přehled „o co jde“. Hned zjistíte, jaké hlavní téma ve firmě rezonuje a co zaměstnanci řeší nejčastěji.

Rychlé a efektivní využívání dat, která jsou k dispozici, je stále důležitější pro kvalitní rozhodování a možnost včas reagovat na neustále se měnící situaci na trhu i uvnitř firem. Kdo chce držet krok a získat navíc konkurenční výhodu, ten se bez kvalitní analýzy dat již neobejde. I my v TCC online hledáme cesty, jak z dat vytěžit co nejvíce. Nyní přinášíme novinku, díky které můžete jednoduše a rychle získat klíčové informace z volných komentářů, které účastníci uvedli v rámci zaměstnaneckých průzkumů, případně při realizaci 360° zpětných vazeb.

Jednoduše zjistíte, které výrazy se v komentářích objevují nejčastěji

 

Jak to žije ve firmě

Pomocí nástrojů pro Big Data provádíme analýzu textů volných komentářů. Pro každou otevřenou otázku tak získáte seznam slov, která se vyskytují v komentářích společně s jejich četností

Představte si, že součástí zaměstnaneckého průzkumu budou otevřené otázky jako např.: „Co Vás nejvíce motivuje, s čím jste spokojen/a?”, „Co by zvýšilo Vaši spokojenost ve firmě?”, „Jaké nové funkce v systému byste ocenili?” apod.

Odpovědi mohou být různé, stručné i hodně rozsáhlé. Záleží pochopitelně na počtu otevřených otázek a počtu účastníků, ale nezřídka se stává, že firma získá i stovky stran volných komentářů a jejich procházení vyžaduje „svůj” čas.

Na základě strojové analýzy volných komentářů jsme však schopni velmi rychle získat seznam slov či slovních spojení, která se ve volných komentářích objevují nejčastěji, vč. jejich četnosti.

Můžete tak např. zjistit, že slovo „tým” se v komentářích objevilo 587x, slovo „manažer” 421x a výraz „ohodnocení” 324x apod. Na první pohled (i bez pročítání stovek stran) tak zjistíte, co nejvíce ve společnosti rezonuje a co je hlavním tématem, které zaměstnanci řeší.

Můžeme jít i dál

Strojovou analýzu volných komentářů je možné a smysluplné realizovat také na úrovni jednotlivých celků (oddělení, útvarů či týmů) ve společnosti. Umíme realizovat také pokročilejší analýzy, jsme schopni hledat např. četnost, s jakou se ve volných komentářích vyskytují určitá slovní spojení apod.

Je to nástroj pro Vás?

Z podstaty věci se tento nástroj samozřejmě hodí zejména pro rozsáhlejší zaměstnanecké průzkumy či 360° zpětné vazby s větším počtem účastníků a také tam, kde necháváme více prostoru pro volné komentáře. Využít ho však mohou nejen velké společnosti a korporace, ale také středně velké firmy. Nemusí jít o tisíce účastníků, i tam, kde se bavíme o stovkách účastníků může být využití tohoto nástroje užitečné.

Zajímá Vás to?

Zaujalo Vás toto téma? Kontaktujte nás na [email protected] nebo telefonicky na +420 732 350 799. Rádi Vám naše moderní nástroje představíme a ukážeme Vám, jak mohou efektivně pomoci konkrétně Vaší společnosti.

Více informací o zaměstnaneckých průzkumech najdete zde.

Další informace o 360° zpětných vazbách získáte zde.

Kontaktujte nás

Chtěli byste si otestovat naše produkty? Nebo vás zajímá něco jiného? Ozvěte se nám.

Not readable? Change text. captcha txt

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.  

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Zavřít