NOVINKA AI analýzy volných komentářů ze Zaměstnaneckých průzkumů a 360° zpětné vazby Zjistit více

Výkonnost obchodních zástupců – úspěšnost firmy


Hledáte nové pracovníky call center? Chcete rychle identifikovat kvalitní kandidáty pomocí online testů zaměřených na schopnosti a dovednosti potřebné pro práci v call centrech a zákaznických centrech? Vyzkoušejte metodu Success Factor Index, díky které velmi rychle identifikujete kandidáty s největšími předpoklady pro práci v call centru. Rádi se s Vámi sejdeme a představíme Vám naši nabídku, díky které rychle, jednoduše otestujete velké množství kandidátů, zjistíte relevantní informace a budete vědět, na jaké kandidáty se v dalších výběrových řízeních zaměřit – na ty potencionálně nejúspěšnější pracovníky call centra.

Potřebujete poradit?

Pavla Kaňková

+420 771 297 711

Blog

MF DNES: Jak se měří zaměstnanecké štěstí

31. 10. 2025

Spokojenost, angažovanost a loajalita zaměstnanců jsou faktory, které ovlivňují výkonnost, stabilitu i úspěch celé firmy....

HRko 2025 – co motivuje people & culture komunitu?

24. 10. 2025

Letos jsme se opět vydali na HRko – a jak už bývá tradicí, přivezli jsme s sebou nejen inspiraci, ale i data. Po loňském pohledu...

Došli jste až sem? Tak už máte jen 2 možnosti: VYZKOUŠET KONTAKTOVAT NÁS

© 2025 Všechna práva vyhrazena. TCC online s.r.o.