Dokážete již při náboru spolehlivě identifikovat dobré obchodníky? Jaké předpoklady a kompetence jsou pro úspěšného obchodníka klíčové a jaké nástroje pomáhají k odhalení těch, kteří budou dosahovat nejlepších výsledků? Přečtěte si článek Barbory Daňkové, který nedávno vyšel na HR News, a zjistěte, co říkají data.

V článku se také dozvíte:
- Proč je dobré zmapovat a ověřit předpoklady stávajícího obchodního týmu a jak to můžete udělat?
- Jaké jsou klíčové škály a charakteristiky, které je třeba měřit?
Přinášíme také data – případovou studii, která ukazuje rozdíly mezi úspěšnými a neúspěšnými obchodníky v české firmě, která je ve svém oboru jedničkou na trhu a která dodává produkty a služby na míru svým zákazníkům.
- Jaká psychodiognostická baterie byla použita?
- Jaká kritéra byla zvolena jako měřítko úspěchu?
- Hraje roli, jestli je obchodník extravert či introvert?
- Jak se úspěšní obchodníci vyrovnávají se stresem?
Pokud se firmě dlouhodobě nedaří vybrat úspěšné obchodníky, anebo chce svůj výběr ještě vylepšit, může pomoci vhodně použitá diagnostika a zmapování klíčových předpokladů úspěchu u stávajících obchodníků. To může výrazně přispět ke zkvalitnění výběru nových obchodníků.