Pavla Kaňková
+420 771 297 711
09. 08. 2023
Už několik let se pravidelně účastníme velké HR párty v Ostravě. Ani letos tomu nebude jinak. Opět vyrážíme na HRko, které se koná 12. 10. 2023 v DK Poklad v Ostravě. Co pro Vás připravujeme tentokrát?
Room TCC online najdete ve žluté zóně, v 1. patře vpravo
Programem roomu TCC online Vás provede Marta Fabiánová (Managing Director TCC online). Pokud Martu ještě neznáte, představujeme ji zde.
Jak můžete pokrýt individuální potřeby všech zaměstnanců a zajistit, aby zpětná vazba motivovala? Nejen na to se zaměří Petra Hořejší z ASB Czech Republic, s.r.o. v interview s Martou Fabiánovou, Managing Director TCC online. Společně představí koncept zpětné vazby jako jeden z pilířů spokojenosti zaměstnanců a podělí se s Vámi o tipy a triky při implementaci 360° zpětné vazby v rámci rychle expandující firmy. Co se povedlo, co nevyšlo, a na co si dát pozor? Přijďte se inspirovat!
Petra Hořejší se oblasti lidských zdrojů věnuje více než 15 let, v poslední době především individuálnímu koučování a mentoringu. Aktuálně v ASB Group pracuje na budování HR brandu společnosti, rozšiřování business aktivit a v neposlední řadě také na zlepšování spokojenosti zaměstnanců. Nově také čelí velké výzvě, a sice „přerodu“ kdysi rodinné firmy na mezinárodní korporátní společnost, což s sebou nese řadu změn na poli práce s lidským potenciálem. Nejen o tom se dozvíte v rámci případovky na téma zpětné vazby v rychle expandující firmě.
Co nejčastěji řeší firemní psycholog? Přijďte do žluté zóny na vstup Libuše Máchové, která si bude s Martou Fabiánovou povídat o tom, jaká témata řeší na denním pořádku firemní psycholog a uvede nejčastější případy z praxe. Jaké jsou benefity firemního psychologa nejen pro manažery? Co je naopak možné outsourcovat a jak pomáhá Psychodiagnostika? Získejte konkurenční výhodu péčí o psychiku svých lidí!
Libuše Máchová o sobě ráda říká, že je multifunkční zařízení, a právě to je podle ní na pozici firemního psychologa výhodou. Může totiž propojit psychologický background s bohatými zkušenostmi kouče, konzultanta, lektora, facilitátora, realizátora AC/DC, interpretátora diagnostiky, a v mnoha případech i mediátora a krizového poradce. Záběr její práce je velmi široký, a právě to ji baví.
Její mantrou je slovo „užitečnost“ a je pro ni klíčové, že pozice firemního psychologa tento princip naplňuje. Jak? A co konkrétního řeší? To se dozvíte na přednášce na téma: Co všechno řeší firemní psycholog a co dělat, když ho ve firmě nemáte.
Jak realizují průzkumy tam, kde jsou dvě třetiny pozic dělnických? Tipy, triky a interní zkušenosti se Zaměstnaneckými průzkumy v České zbrojovce Vám představí Iva Světíková a Monika Andrýsková. Dozvíte se také, jak se dá využít Psychodiagnostika pro podporu výběrového řízení, a jak použít 360° zpětnou vazbu jako doplněk ročního hodnocení. Vybudujte pozitivní kulturu pravidelné zpětné vazby!
Iva Světíková vystudovala VŠE v Praze, v rámci své kariéry prošla řadou HR pozic, přes Specialistku HR, HR business partnera a vedoucí personalistiky v českých i mezinárodních společnostech. Od července 2022 má Iva na starost vedení HR ve společnosti Česká zbrojovka a.s., předním světovém výrobci ručních palných zbraní.
Monika Andrýsková vystudovala práva, ale našla své uplatnění v oblasti HR. V Česká zbrojovce je od roku 2020, kdy prošla pozicemi Personalistky, Specialistky HR a aktuálně je na pozici HR Business Partnera pro obchod, R&D, nákup, finance aj.
Jak poznáte, že je správný čas na implementaci psychodiagnostických metod do procesu náboru? A jak může jejich zakomponování do aplikace zjednodušit život HR? Marek Novák se podělí o zkušenosti z Allianz a vysvětlí princip Job Matchingu, díky kterému je možné rozpoznat kandidáty s největším předpokladem pro výkon již během náboru! Jak byl nástroj přijat mezi náboráři a lze zvýšit efektivitu náboru interním rozdělením rolí? Načerpejte inspiraci pro optimalizaci výběru kandidátů!
Marek Novák je v pojišťovnictví od roku 2008 s menšími přestávkami. Od roku 2019 se vrátil do Allianz pojišťovny na pozici Key account manažer pro rozvoj kmenové obchodní služby. Od 11/2022 je Manažerem Allianz Akademie. S týmem trenérů zajišťuje nejen produktovou edukaci interních, ale i externích obchodníků.
Jakou roli hraje pozitivní firemní kultura v rozvoji lidí? V moderovaném interview, které povede Pavel Adam z TCC, se Radek Šindel podělí o tajemství úspěchu udržení talentů v Siemens Mobility. Jak na „nekorporátní kulturu“ v „korporátu“? V čem je klíčová důsledná práce s team leadery a projektovými manažery? A jak Siemens Mobility podporuje individuální rozvoj, budování příjemného pracovního prostředí a psychologického bezpečí? Získejte inspiraci pro rozvoj svých lidí!
Radek Šindel pracuje v technickém vývoji od roku 2006. Jeho tým je zodpovědný za projektové vedení vývoje vlaků v rámci inženýringu Siemens Mobility.
Techničtí pracovníci jsou na pracovním trhu velice žádaní. Nejde jenom o to takové pracovníky najít a nabrat, ale také si je umět udržet a rozvíjet. A jak na to? To se dozvíte v rozhovoru s Radkem Šindelem ze Siemens Mobility.
Pavel Adam je absolventem Pedagogické a Filozofické fakulty OU s 25letými zkušenostmi z mezinárodních firem. Nyní působí jako projektový manažer v oblasti HR se zaměřením na výběr, udržení a rozvoj klíčových zaměstnanců, talent management a řízení změny. Je certifikovaným koučem u International Coaching Federation (ICF), lektorem programů manažerských dovedností a soft skills školení.
Jak můžete vyhrát?
Tím se dostanete do slosování o exkluzivní antistresový balíček, zahrnující nejen pořádnou dávku pochutin a antistresových pomůcek, ale také individuální rozvojový balíček Antistresový restart, který obsahuje to nejlepší z našich nástrojů v kombinaci s konzultacemi kolegů z naší partnerské TCC!
15. 08. 2024
Chcete začít využívat psychodiagnostické metody ve svém týmu nebo firmě? A nevíte jak na to? Inspirujte se tipy, které shrnuje...
14. 08. 2024
Léto je v plném proudu a my už ladíme detaily na HRko! Letos se na akci chystáme téměř všichni, včetně zástupců našeho...