Pavla Kaňková
+420 771 297 711
Pulzní průzkumy jsou kratší, cílené dotazníky, které se realizují obvykle několikrát ročně, většinou kvartálně.
Ideální je kombinovat pulzní průzkumy s komplexnějšími průzkumy spokojenosti, angažovanosti a loajality. Zachytíte tak nejen drobné pohyby v čase, ale získáte také „celkový snímek“ firmy.
Cílem tzv. pulzních průzkumů není postihnout vše, ale rychle a efektivně zachytit aktuální náladu v týmu či firmě, vybrané téma či metriku – stres a přetížení, žití hodnot, důvěru ve vedení. Často se také využívají pro ověření dopadu zavedení nových benefitů, organizačních změn nebo třeba přechodu na hybridní model práce. Na rozdíl od rozsáhlých ročních průzkumů spokojenosti bývají tyto pulzní dotazníky zaměřeny na aktuální témata, nálady nebo konkrétní změny ve firmě.
Díky své stručnosti (často 5–10 otázek) jsou snadné a rychlé jak z hlediska vyplnění, tak interpretace výsledků.
Pulzní průzkumy pomáhají firmám „zachytit signály“ dřív, než se z nich stanou problémy.
Podívejte se na ukázkovou výstupní zprávu pulzního průzkumu.
Zajímají Vás Zaměstnanecké průzkumy – tradiční či pulzní? Potřebujete nastavit měření angažovanosti, spokojenosti či loajality? Kontaktujte nás na info@tcconline.cz nebo na +420 771 297 711.
03. 06. 2025
Co Vás nejčastěji zajímá v souvislosti s 360° zpětnou vazbou? A jak na Vaše otázky odpovídá Marta Fabiánová, Managing Director...
01. 04. 2025
I letos jsme s pomocí našeho Perfeedu zajišťovali divácké hlasování na filmovém festivalu Jeden svět. Diváci v pražských...