NOVINKA AI analýzy volných komentářů ze Zaměstnaneckých průzkumů a 360° zpětné vazby Zjistit více

NOVINKY PRO CALL CENTRA

15. 01. 2015

Pokud se potkáte s častým náborem do Call center nebo Zákaznických center a s vysokou fluktuací na těchto pozicích, vyzkoušejte na míru vystavěnou baterii. Kromě novinek Testu pozornosti a Abstraktního myšlení můžete využít také unikátní Test sluchové paměti připravený právě pro pracovníky Call a Zákaznických center. Test jsme vyvinuli a v rámci pilotního projektu ověřili ve spolupráci s jedním z našich zákazníků, na základě jeho dlouholetých zkušeností s výběrem a diagnostikou těchto pozic. Test z důvodu prevence zkreslení doporučujeme spíše pro prezenční administraci.

Potřebujete poradit?

Pavla Kaňková

+420 771 297 711

Blog

MF DNES: Jak se měří zaměstnanecké štěstí

31. 10. 2025

Spokojenost, angažovanost a loajalita zaměstnanců jsou faktory, které ovlivňují výkonnost, stabilitu i úspěch celé firmy....

HRko 2025 – co motivuje people & culture komunitu?

24. 10. 2025

Letos jsme se opět vydali na HRko – a jak už bývá tradicí, přivezli jsme s sebou nejen inspiraci, ale i data. Po loňském pohledu...

Došli jste až sem? Tak už máte jen 2 možnosti: VYZKOUŠET KONTAKTOVAT NÁS

© 2025 Všechna práva vyhrazena. TCC online s.r.o.