Pavla Kaňková
+420 771 297 711
15. 01. 2015
Pokud se potkáte s častým náborem do Call center nebo Zákaznických center a s vysokou fluktuací na těchto pozicích, vyzkoušejte na míru vystavěnou baterii. Kromě novinek Testu pozornosti a Abstraktního myšlení můžete využít také unikátní Test sluchové paměti připravený právě pro pracovníky Call a Zákaznických center. Test jsme vyvinuli a v rámci pilotního projektu ověřili ve spolupráci s jedním z našich zákazníků, na základě jeho dlouholetých zkušeností s výběrem a diagnostikou těchto pozic. Test z důvodu prevence zkreslení doporučujeme spíše pro prezenční administraci.
18. 10. 2024
Jakými způsoby se dá zpětná vazba získávat? Jak ji můžete organizovat, pokud jste v roli HR nebo manažera? A na co si při tom...
15. 10. 2024
Zveme Vás na další inspirativní snídani, kterou pořádáme ve spolupráci s partnerem BrandBakers Advisory. Tentokrát opět...