Pavla Kaňková
+420 771 297 711
24. 06. 2024
Řešíte, jaká čísla z průzkumů spokojenosti, angažovanosti a loajality máte zahrnout do cílů či KPI’s manažerů? Jak přistoupit k výsledkům zaměstnaneckých průzkumů, aby skutečně přinesly zlepšení? Přečtěte si článek Marty Fabiánové – „Jaké číslo ze zaměstnaneckého průzkumu byste si měli dát do KPI’s?“, který nedávno vyšel na HR news.
Podívejme se na graf z výstupní zprávy konkrétního klienta TCC online, který realizoval Zaměstnanecký průzkum a zaměřme se na otázky, kde je nespokojenost nejsilnější.
Cíl pro manažera v podobě „skóru“ by se v tomto případě nastavoval velmi obtížně. Manažer navíc nemusí mít na všechny oblasti stejný vliv. Co tedy s tím? Zvolme jednu oblast jako prioritní. Smysluplné se jeví např. téma zpětné vazby. Manažer ji má nejvíce ve své sféře vlivu a podřízení navíc toto téma hodnotí jako důležité. Jaké kroky můžeme v tomto případě stanovit? Přečtěte si celý článek na HR news.
Pak dává smysl zvolit návratnost. Míra návratnosti vyjadřuje, kolik % zaměstnanců se do průzkumu zapojilo. Vysoká míra návratnosti pak zaručuje, že máme zpětnou vazbu opravdu od naprosté většiny zaměstnanců a je relevantní.
A jaká míra návratnosti je dobrá, obvyklá či vynikající? Opět záleží na řadě faktorů, ale dostaneme-li se nad 80 %, je to skvělé. Ze zkušenosti navíc víme, že i dosažitelné, pokud víte jak na to.
15. 08. 2024
Chcete začít využívat psychodiagnostické metody ve svém týmu nebo firmě? A nevíte jak na to? Inspirujte se tipy, které shrnuje...
14. 08. 2024
Léto je v plném proudu a my už ladíme detaily na HRko! Letos se na akci chystáme téměř všichni, včetně zástupců našeho...