Testy pro call centra, testování operátorů - agentů

Hledáte nové pracovníky – operátory / agenty do call center? Chcete rychle identifikovat kvalitní kandidáty na operátory pomocí psychologických online testů zaměřených na schopnosti a dovednosti potřebné pro práci v call centrech a zákaznických centrech? Máme mnoho zkušeností s nastavováním a vytvářením psychodiagnostických baterií dotazníků a testů pro různé klienty na pozice v call centrech.

Testování operátorů – agentů pro nábor v call centrech

Připravili jsme pro Vás testy, které testují předpoklady pro práci v call centru a zaměřují se na klíčové předpoklady pro úspěch na pracovní pozici v call centrech (test pozornosti, test poslechové paměti, press test).

Pomocí online psychodiagnostických nástrojů můžete poznat kandidátovu osobnost, zjistit jeho pracovní motivaci, co potřebuje k tomu, aby se  v práci cítil spokojený, jakým způsobem zvládá zátěž a stresové situace. Zároveň můžete testovat praktické dovednosti, které potřebují pracovníci call centra mít, aby uspokojivě vykonávali svoji práci.

Vyberte ty kvalitnější operátory do call centra

Víte, jací kandidáti jsou nejúspěšnější na pozici v call centru ve Vaší společnosti? Pomocí metody Success Factor Index můžete rychle vyselektovat kandidáty s největším potenciálem být úspěšní na dané pracovní pozici. Nevycházíme z obecných předpokladů, ale zaměřujeme se pouze na oblasti, které souvisí s úspěchem ve Vaší společnosti.

Kontaktujte nás

Chtěli byste si otestovat naše produkty? Nebo vás zajímá něco jiného? Ozvěte se nám.

Not readable? Change text. captcha txt

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.  

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Zavřít