Pavla Kaňková
+420 771 297 711
15. 01. 2015
Pokud se potkáte s častým náborem do Call center nebo Zákaznických center a s vysokou fluktuací na těchto pozicích, vyzkoušejte na míru vystavěnou baterii. Kromě novinek Testu pozornosti a Abstraktního myšlení můžete využít také unikátní Test sluchové paměti připravený právě pro pracovníky Call a Zákaznických center. Test jsme vyvinuli a v rámci pilotního projektu ověřili ve spolupráci s jedním z našich zákazníků, na základě jeho dlouholetých zkušeností s výběrem a diagnostikou těchto pozic. Test z důvodu prevence zkreslení doporučujeme spíše pro prezenční administraci.
11. 04. 2024
V dubnovém Profi HR vyšel článek Marty Fabiánové, výkonné ředitelky TCC online o leaderech a motivaci. Článek nyní...
10. 04. 2024
Také v letošním roce jsme s pomocí Perfeedu podpořili divácké hlasování na filmovém festivalu Jeden svět. Diváci...